چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: مسئولین دولتی و به ویژه وزارت امور خارجه همانند آنچه که در دولت مردمی شهید رئیسی اتفاق افتاد، میدان را برای انتقام جبهه مقاومت و نیروهای مسلح و غیور فراهم نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران ضمن تجلیل از مجاهدت‌های رهبر و سید مقاومت سید حسن نصر الله و تشکر از شرکت کنندگان در تجمّع باشکوه طلاب، دانشجویان و دانش آموزان تهران بزرگ در میدان فلسطین تهران، اظهار داشت: این حضور باشکوه مردمی و غیورانه سه پیام دارد، پیام اول تجدید عهد و پیمان با روح بلند سید مقاومت نصرالله عزیز و همرزمانش که طلاب و حوزویان غیور تهران در کنار امت حزب الله لحظه‌ای دست از آرمان‌های شما برنمی‌دارند و تا پای جان پرچم شما را برافراشته نگه خواهند داشت.

وی افزود: پیام دوم، به رژیم اشغالگر قدس و رژیم جلّاد و کودک کش صهیونیست و حامیان سفاک آنها به ویژه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که این اقدامات جنون آمیز و جنایت‌های وحشیانه و پشتیبانی‌های بی‌منطق تاثیری در جلوگیری از اضمحلال قطعی این رژیم نامشروع نخواهد داشت.

وی ابراز کرد: اسرائیل خبیث به فرموده امام عزیز، باید از صفحه روزگار محو شود و پیش بینی حکیمانه رهبری انقلاب که این رژیم جعلی ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید، قطعی و خلل ناپذیر است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران خاطرنشان کرد: پیام سوم این تجمع به مسئولین دولتی و نیروهای مسلح و قهرمان است که مادامی که از سگ هار صهیونیست انتقام سخت و فلج کننده گرفته نشود، دست از این حرکات دیوانه وار و وحشیانه برنخواهد داشت، البته باید مسئولین دولتی و به ویژه وزارت امور خارجه همانند آنچه که در دولت مردمی شهید رئیسی اتفاق افتاد، میدان را برای انتقام جبهه مقاومت و نیروهای مسلح و غیور فراهم نمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha